Sista april

2012-05-01 @ 17:28:55

En toppendag med syster och andra vänner hade vi igår, med brasa, lekar och korvgrillning. Clara lade sig i lagom tid och somnade sött i husvagnen. Vi var ute mest hela tiden så vi kunde kika på henne genom fönstret. Clara är lättsam att lägga var hon än är. Det enda hon kräver är snutten och tutten och sen lägger hon sig rätt så fort till ro. Adrian hade roligt med karlarna och höll sig inte intill mig på hela kvällen, det är inte så vanligt så jag sa inget som skulle ändra det utan njöt av att kunna umgås och se honom umgås med andra istället. 
    För mig blev det en lugn kväll och drack bara ett halvt glas vin på hela kvällen, var inte sugen på något och hade lika roligt för det. Så lade jag mig vid midnatt så där lagom ute med Adrian som var trött. Honom kan man inte lämna ute i husvagnen själv och då ja var nykter så låg ja där med barnen istället för min andra hälft. Det räckte för mig ändå, jag hade roligt så länge det varade. 
    Jag fick köra husvagnen hem och det var inte det roligaste jag gjort!! det kändes som att övningsköra igen, det gick sakta och trögt och det var tungt. Så när vi väl lämnat den på plats igen så gick det galant igen att köra, puh. Vi lämnade den nere hos svärisarna och precis kom svärfar hem. Clara sprang mot honom och skulle upp i famnen på en gång, vilket hon inte brukar göra. Gotjejen våran det! Äntligen är vi hemma nu och det första som gjordes var att stoppa småfisarna i badet, röklukt i håret väck! 

    

Avslutar med en sak adrian sa idag då jag sa att en kaka jag åt hade en bismak. "Mamma har du smakat på ett bi"??

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback