Äntligen fredag!!

2012-04-20 @ 23:44:02

Lyckan var gjord i onsdags då vår lärare berättade att fredagen (vilket är idag) skulle vi sluta klockan 11 istället för 12. Så idag var det en härligt tidig dag. Visst när man får jobb kommer man jobba i snitt 8 timmar per dag, MEN då är det lite mer variation än det är i skolan. Att sitta i ett klassrum tillsammans med ca 20 pers blir riktigt varmt och det blir väldigt mycket information på kort tid vilket leder till att man blir helt slut i hjärnan. Så nog kan man säga att helgen är välkommen!!

Clara har blivit förkyld igen och fått vara hemma med Kristian i två dagar och Adrian fick vara ledig :) Skönt att jag kunde gå på skolan och återigen glad över att han är på hemmaplan igen. Men nu är gumman redan piggare så att vara ledig nu gör nog henne gott :)

Väl hemma idag så tog jag med mig barnen och mamma och hämtade upp mat på kinarestaurangen och åkte till stugan. Fick bli lite biff med bambuskott och friterad kyckling för mig och mamma och för barnen strips och köttbullar. Så blev det lite mys ute på gården :) sparka fotboll, hoppa studsmatta och åka bobbycar. Adrian är inne på sitt 5:e år på sin bil men han vill inte hä iväg den!  Nu är den väldigt liten till honom men han få ha den tills den brakar :) 

En birtstatripp har vi också hunnit med idag  ed syster. Mycket smått och gott hamnade i påsar :) men allt var saker som verkligen behövs. Som sandaler och solhatt till adrian (utlandet), skor till mig. Var sugen på stövlar också men hittade inga jag fattade tycke för får vänta in lite kanke :) Sen ringklocka/pipdjur till barnens cyklar och det behövdes ett par nya vattenavvisande vind o regnntåligayxor tilll Adrian, Ett par lindeberg. som ja hopas håller ett tag till. 
  .

Kvällen så var älskling bortbjuden med jobbet så ja o barnen blev bjudna till syster :) L och C kom med sina
barn också :) Så kvällen blev alldeles i lagomt tempo :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback